Lip dub UMCS!

Jutro na mojej wspaniałej uczelni będziemy kręcić lip duba. Gdy tylko UMCS-owski filmik będzie dostępny, od razu poinformuję was o tym. Natomiast teraz chciałbym podać kilka najciekawszych filmików tego typu, które znalazłem w Internecie.

Zacznę od tego, który mi podoba się najbardziej:

A teraz następne w kolejności losowej:

Oczywiście takich i podobnych nagrań jest mnóstwo. Wybrałem jedynie te, które mi podobały się najbardziej. Jeśli macie jeszcze jakieś ciekawe, to z chęcią obejrzę kolejne!

One thought on “Lip dub UMCS!

Skomentuj

