Maj 2010

Maj 2010 zapowiada się bardzo pracowicie. Przede mną mnóstwo roboty – zarówno na uczelni, jak i w życiu prywatnym. Piąty miesiąc roku, miesiąc miłości, radości i Kozienaliów! Zapowiada się wiele dobrej zabawy na świeżym powietrzu! Poza tym, a raczej przede wszystkim, muszę jeszcze napisać/dokończyć kilka artykułów. W planach mam trzy teksty poświęcone grom fabularnym, dwie lub trzy recenzje, a także muszę jak najszybciej dokończyć grę planszową, którą robię w ramach mojego seminarium magisterskiego – miłe doświadczenie, rozwijające i wymagające kreatywnego myślenia, a jednocześnie bardzo czasochłonne!

Do tego wszystkiego muszę jeszcze dołożyć przygotowania do egzaminów – w tej sesji będę mieć ich rekordową ilość, bo aż 7! Cenię sobie zdobywanie wiedzy, dlatego dużo czytam i oglądam wiele różnych filmów na YouTube – co z resztą widać po wpisach na blogu! Oprócz egzaminów na uczelni szykuje mi się jeszcze jeden poważny sprawdzian mojej wiedzy – 12 maja przekroczę progi Urzędu Marszałkowskiego i stanę przed komisją sprawdzającą moją wiedzę jako przyszłego pilota wycieczek. Trzymajcie za mnie kciuki!

Na koniec pochwalę się jeszcze jedną sprawą, z której jestem bardzo zadowolony. W połowie lutego udało mi się zorganizować sesję RPG dla przyjaciół mojej Beaty. Graliśmy w tzw. Western RPG (wymyślony przeze mnie system na potrzeby wprowadzenia do gier fabularnych). Jak się później okazało, przez kolejne 3 miesiące zagraliśmy kilka sesji. Moja drużyna była zadowolona z przygód i spodobała się jej idea gier fabularnych. Dlatego mam nadzieję, że będziemy grać częściej!

Z tego miejsca chciałbym pozdrowić moją erpegową ekipę – Beatę (Kate Ballou), za szybkość i pewność siebie w działaniu; Kasię (Elsa), za niesamowite akcje, brawurę, pomysły i świetne dialogi; Karola (Emet Brown), za tajemniczość i oryginalność; Krzyśka (Brad Maverick), za nieustępliwość i poczucie obowiązku względem innych bohaterów; a także Ryśka (Jack Cube) za przejmowanie inicjatywy i brak dylematów. Dzięki!

Teraz szykujemy się do Warhammera. Jestem w trakcie przygotowywania kampanii pt. Krew i wiara. Będzie to jednocześnie kampania, której poszczególne części będę sukcesywnie publikował na blogu.

4 thoughts on “Maj 2010

  1. Krzysiek (Amendil) pisze:

    Tak, to prawda że udało Ci się zrobić RPG-owców z normalnych typowych komputerowych maniaków :P Także nasz świat planszówek nagle poszerzył swoje granice poza Eurobusiness i Chińczyka. Dzięki wielkie Mistrzu i mam ogromną wiarę że poleje się krew podczas naszej kampanii.

  2. Karol pisze:

    No nie, znów się będziemy ciąć? (prawie jak emo) A Western-RPG bardzo udany wyszedł mile wspominam (w sumie jeszcze nie skończyliśmy chyba) te parę godzin spędzonych w mojej apaszce ;)

  3. sienio pisze:

    Zawsze powtarzam, że wszystko zależy od was – i ilość krwi, i ilość trupów, i ilość problemów na waszych głowach :P

Skomentuj

