Czerwiec 2010

Maj minął, a ja nie zrobiłem nawet połowy tego, co sobie zaplanowałem. Ale mimo to, na pewno mam czym się pochwalić – egzamin na pilota wycieczek zdałem z wyróżnieniem, dwa egzaminy mam już za sobą (z Metodologii historii zostałem zwolniony), historię kultury średniowiecza w zerówce zaliczyłem na 5. W przypadku studiów, jak na razie, wszystko idzie zgodnie z planem!

W ramach relaksu i dobrego zagospodarowania czasu rozpocząłem kilka projektów – dwa artykuły zacząłem pisać, nad kolejnymi dwoma nadal rozmyślam i przygotowuję się do pisania. Ponadto nagrałem pierwsze próby podcastów. Mam nadzieję, że premierowy videowpis pojawi się jeszcze w czerwcu.

Nie wiem, czy znajdę na to wszystko czas – egzaminów zostało mi jeszcze pięć. Cztery z nich mam przez pierwsze dwa tygodnie czerwca, więc spodziewam się szybkiego zakończenia sesji egzaminacyjnej i wyjazdu nad jezioro. Mam nadzieję, że pogoda dopisze, bo na razie jest taka sobie. Wszystko przez dziurę ozonową!

Jak pewnie zauważyliście, ostatnio piszę zdecydowanie więcej i częściej o historii. Przez jakiś czas tak pozostanie, aczkolwiek w wakacje postanowiłem mocno uzupełnić dział poświęcony fantastyce, literaturze i grom fabularnym. Na pewno wrzucę tekst poświęcony ostatnim przeczytanym przeze mnie książkom, a jeśli znajdę czas i wenę, napiszę kilka słów o prozie Jacka Dukaja, Postaram się też przygotować scenariusz kampanii, którą prowadzę. Oprócz tych planów mam jeszcze przygotowaną listę książek do przeczytania, w głowie zaś pełno pomysłów na różne teksty i wpisy.

Trochę gorzej idzie mi z robieniem planszówki. Ostatnio nie miałem dobrych pomysłów na jej dopracowanie – wszystkie okazywały się zupełnie niepotrzebne. Muszę się przemóc i wziąć się w garść, bo w połowie miesiąca odbędzie się prezentacja u promotora.

Tyle ogólników na czerwiec. Mam nadzieję, że zrealizuję co najmniej tyle pomysłów, co w poprzednim miesiącu.

Pozdrawiam i życzę udanej sesji!

Skomentuj

