Lipiec 2010 i fotostory

Kolejny miesiąc za nami. W końcu zaczęły się wakacje, można trochę odpocząć, polenić się. Z jednej strony cieszę się z nich, bo w ciągu rok akademickiego nie mam wiele czasu dla siebie. Z drugiej strony nadmiar czasu jest dla mnie nietypowym stanem i nie wiem jak sobie z tym poradzę – pewnie będę się opalał!

Niestety mimo moich starań nie udało mi się zrealizować „twórczych” planów… Może w lipcu się uda! Jeden tekst już prawie skończyłem, drugi mam w połowie napisany. Postaram się dodać je lada dzień. Recenzja „Zimowego Monarchy” już jest cała w głowie, czeka tylko na moment, aż będę mógł spisać.

W prawdzie nie miałem czasu zająć się robieniem viedowpisów, ale za to zrobiłem kilka zdjęć. Z resztą nie tylko ja – niedawno zrobiliśmy sobie małą sesję zdjęciową. Zaprasza do obejrzenia naszej fotohistorii! Nasze zdjęcia można obejrzeć w Galerii Wakacje 2010.

Nie ma co gadać po próżnicy, dlatego zabieram się do pisania!

2 thoughts on “Lipiec 2010 i fotostory

  1. bethirsonek pisze:

    Plany, projekty popieram, ale co do galerii mam zastrzeżenia – za mało Photoshopa by ukryć mankamenty mojej urody! :p

Skomentuj

