Nowa Galeria: Karnawał Sztuk-Mistrzów

W dniach 19 – 22 sierpnia w Lublinie odbył się Carnival Sztuk Mistrzów. O tym wydarzeniu pisałem w tym miejscu.  Impreza była poświęcona kuglarzom, cyrkom ulicznym i innym artystom, którzy na pierwszy rzut oka wcale ze sztuką nie są kojarzeni. Karnawał trwał cztery dni, ja natomiast mogłem być jedynie na dwóch. Z tych dwóch dni – z czwartku i soboty, mam do zaprezentowania małą galerię. Czwartkowe zdjęcia robiła Beata, natomiast sobotnie ja.

Fotorelacja z Karnawału Sztuk Mistrzów można zobaczyć w Galerii. Wystarczy kliknąć tutaj.

Ogólnie całe przedsięwzięcie oceniam bardzo pozytywnie. Klimat na ulicach Starego Miasta był niesamowity. Tłumy gapiów, wielu kuglarzy, cyrkowców i innych artystów ulicznych, zabawy klanzą dla najmłodszych, a także highlinerzy, a to wszystko na tle uroczych lubelskich kamienic. Kto nie był, niech żałuje! Mam nadzieję, że za rok odbędzie się druga edycja tej imprezy!

Skomentuj

