Indeksy oddane!

W końcu udało mi się zebrać wszystkie wpisy z obu kierunków. Może nie było to zbyt trudne, ale za to bardzo czasochłonne, przez co niestety miałem zdecydowanie mniej wolnego czasu, niż sobie tego życzyłem. Mam nadzieję, że od października już nie będzie mi doskwierał ten problem!

Z moich wakacji pozostały mi niecałe dwa dni. Bardzo dużo, nie ma co! Ale i tak postaram się bardzo dobrze je wykorzystać.

Zdjęcie zostało zrobione w Muzeum Zamoyskich w Zamościu.

***

Z okazji nadchodzącego roku akademickiego życzę wszystkim studentom wszystkiego najlepszego!

Skomentuj

