10 tys. odsłon!

Chciałbym się z wami podzielić moim małym sukcesem. Od marca nieprzerwanie prowadzę swojego bloga, a przez ten czas internauci odwiedzili mnie ponad 10 000 razy!

Z tej okazji chciałbym dokonać małego podsumowania mojej dotychczasowej działalności. Przez 8 miesięcy blogowania zamieściłem:

  • 120 wpisów,
  • 12 galerii,
  • 2 podcasty.

Cieszę się przede wszystkim dlatego, że prowadzenie bloga daje mi sporo satysfakcji. Jest to ciekawe, ale i czasochłonne zajęcie. Dlatego w miarę moich skromnych możliwości planuje dalej uczestniczyć w życiu fantastycznej blogosfery. Życzcie mi sił i wytrwałości, bo tematy znajdę sam!

One thought on “10 tys. odsłon!

Skomentuj

