Nowa galeria: Skromność

Wpis jest poświęcony nowej galerii, ale pozwolę sobie powiedzieć jeszcze trzy słowa o poprzednim miesiącu.

W październiku udało mi się znaleźć czas na nagranie dwóch podcastów, na zrobienie kilku zdjęć i na napisanie kilku notek. Nawet udało mi się zorganizować jedną sesję RPG, w Warhammera, jednak nie wiem czy akurat tę przygodę będziemy kontynuowali. Uwieńczeniem poprzedniego miesiąca było natomiast wesele mojego brata ciotecznego, na którym bawiliśmy się z Beatą do białego rana! Ogólnie – miniony miesiąc zaliczę zdecydowanie do ciekawych.

W listopadzie będę mieć jeszcze mniej czasu jak w październiku. Mimo to mam podobne plany: chcę nakręcić co najmniej dwa podcasty (na razie moim celem jest publikowanie 2 filmów w każdym miesiącu), udostępnić co najmniej dwie galerie – na pewno zrobię parę zdjęć na Falkonie i bardzo możliwe, że powstanie z nich obszerna fotorelacja. Oprócz tego planuję napisać notkę o filmie RED, który już miałem okazję obejrzeć, i filmie Social Network, na który dopiero się wybieram.

A jedną z najważniejszych rzeczy, jakie mam do zrobienia w tym miesiącu, to moja magisterka. Od kilku dni przygotowuję setting historyczny, zastanawiam się nad doborem postaci, wydarzeń i miejsc. Jest to praca całkiem przyjemna, ale czasochłonna.

Nie ma czasu do stracenia, dlatego dziś wpis jest krótki i treściwy!

Zapraszam do zapoznania się z nową galerią: Skromność!

Skomentuj

