Pomoc dla Jakuba Bielaka

Nie będę owijał w bawełnę i pisał moralizatorskich dyrdymałów. Sprawa jest bardzo prosta: Jakub Bielak choruje na mukowiscydozę. Obecnie został mu niecały rok życia, chyba że uda nam się uzbierać 500.000 złotych na przeszczep płuc. Trwa akcja zbierania funduszy na operacje, jeśli jesteście wstanie pomóc Kubie w walce z chorobą, możecie wpłacić na jego konto kasę. Nie ważne czy będzie to kwota 10 czy 50 zł, każda złotówka się liczy.

Więcej informacji o Jakubie i jego chorobie znajdziecie na stronie internetowej: http://ostatnioddech.webds.pl/

PS

Nie znam osobiście Jakuba Bielaka, ale mój dobry znajomy jest jego kolegą ze studiów, stąd wiem, że akcja jest autentyczna, a Kuba faktycznie ma problem ze zdrowiem. Chcę pomóc bliźniemu w potrzebie, dlatego informuję o tym na blogu. Oprócz tego wspomogę go także finansowo – mnie nie ubędzie, a jemu pomogę.

3 thoughts on “Pomoc dla Jakuba Bielaka

  1. sąsiad pisze:

    A ja byłem jego sąsiadem, mieszkaliśmy sobie wizawi i przez kilka lat poznawałem Jego, państwa Bielaków. Co można powiedzieć, miły, sympatyczny i zawsze uśmiechniety chłopak. Rodzice cudowni ludzie – żal chłopaka. Ludzie, kto może niech pomoże.

    sasiad Sławek z Radawczyka

Skomentuj

