Podcast: Cyber Falkon

Na Cyber Falkon pojechałem się bawić. Nie zamierzałem ani przez moment robić fotorelacji, ani tym bardziej videorelacji. Zamiast tego nagrywałem krótkie filmiki, z których powstał prezentowany przeze mnie podcast. Przy komentowaniu tego typu imprezy nie dało się uciec od ogólnej oceny, lecz nie skupiłem się na „obiektywnym” wyroku, a jedynie przedstawiłem wam subiektywną opinię.

Określenie „nagrywałem” jest pewnym nadużyciem, dlatego że większość ujęć zarejestrowała Beata, która dzierżyła kamerę w rękach. Dlatego, aby oddać Bogu to co boskie, a cesarzowi to co cesarskie, zaznaczę i podkreślę, że Beata jest współautorem tego podcastu. Bez niej  ten materiał by nie powstał.

Dziękuję przede wszystkim Beacie i Karolowi, a także wszystkim, którzy wystąpili w tym podcaście: Shonsu, Repkowi, Mateuszowi, Kubie, Piotrkowi, medykowi oraz Kredce!

Serdecznie zapraszam do obejrzenia videowpisu poświęconego Falkonowi 2010 oraz do zapoznania się z galerią Cyber Falkon.

Skomentuj

