Nowa galeria: Sylwester 2010

Stary Rok pożegnałem razem z Beatą na rynku w Krakowie. Nasza czterodniowa wycieczka do dawnej stolicy Polski okazała się strzałem w dziesiątkę – strasznie nam się podobało. Zwiedziliśmy mnóstwo miejsc, byliśmy m.in. na Wawelu (na Zamku i w Katedrze), w Sukiennicach, w Bazylice Mariackiej, w Teatrze im. Juliusza Słowackiego na sztuce pt. O rozkoszy czy w kościele na Skałce. Odkryliśmy także kilka świetnych knajpek, np. gruzińską restaurację na ul. Grodzkiej (ceny przystępne, a talerz wypełniony po brzegi), a także U Babci Maliny na ul. Szpitalnej – trochę drogo, ale bardzo klimatycznie dzięki muzyce na żywo (pianino).

Sylwestrowa zabawa upłynęła pod znakiem Canona i szampana. Najpierw zrobiliśmy sesję zdjęciową, a później wybraliśmy się na rynek, aby przy zaproszonych gwiazdach (Kelis oraz R.I.O) świetnie się bawić się do rana i hucznie przywitać Nowy Rok. Było ekstra!

Ostatni dzień roku to oczywiście nie jedyna okazja do fotograficznego wyżywania się, bo będąc w tak uroczym miejscu robiliśmy mnóstwo zdjęć – wyselekcjonowaliśmy materiał na 4 galerie. Pierwszą z nich zaprezentuję już teraz, natomiast kolejne będę publikował na bieżąco. Zapraszam do zapoznania się z galerią SYLWESTER.