Kilka newsów oraz nowa galeria: Kraków

W związku z sesją egzaminacyjną nie mam za wiele czasu na blogowanie, ale i tak w wolnej chwili razem z Beatą przygotowaliśmy naszą nową, wspólną galerię. Zapraszam do zapoznania się z tymi fotkami: Kraków.

Poza zdjęciami chciałbym się pochwalić jeszcze kilkoma rzeczami. Całkiem niedawno, bo kilka dni temu, obchodziliśmy z Beatą naszą pierwszą rocznicę zaręczyn, a także drugą rocznicę związku. Z tej okazji mój Skarbek przygotował dla mnie prezentację/filmik pt. Pierwsza rocznica zaręczyn. Serdecznie zapraszam do obejrzenia:

Kolejną rzeczą, którą chciałbym się z wami podzielić, to moje wyniki w nauce i praca na studiach. Jak na razie sesja idzie mi całkiem dobrze i mam nadzieję, że tak zostanie. Ostatnio intensywnie pracowałem nad swoją grą i już widać rezultaty. Na przełomie lutego i marca ujawnię kilka szczegółów dotyczących mojej magisterki.

Pod koniec zeszłego roku Polter zorganizował konkurs na recenzję. Nie chwaląc się wcale, powiem w tajemnicy, że zająłem 3 miejsce – mogło być lepiej, ale od czegoś trzeba zacząć. Recenzja jest aktualnie na etapie korekty i zostanie opublikowana gdzieś kiedyś w lutym. To będzie mój pierwszy tekst na Polterze.

Tradycyjnie, wspomnę także o podcastach. Niestety nie mam za wiele czasu na nagrywanie filmów, ale gdy tylko skończę sesję, nagram od razu dwa: jeden będzie poświęcony powieści Grzędowicza pt. Pan Lodowego Ogrodu, drugi natomiast będzie o Genesis. Olśnienie Paula Andersona.

Na razie tyle! Zapraszam do zapoznania się z galerią: Kraków.

2 thoughts on “Kilka newsów oraz nowa galeria: Kraków

  1. Ivan pisze:

    Mówiłem Ci już, że masz niesamowicie atrakcyjną pannę? Nie? No to publicznie tego mówić nie będę :D

    Ty to jednak jesteś w czepku urodzony, nie ma co

  2. sienio pisze:

    Dzięki, Ivanie, w imieniu swoim i Beaty :)

    Trochę życiowego szczęścia mam, nie zaprzeczę, ale intensywnie nad tym szczęściem pracuję – nie lubię zdawać się na ślepy los :]

Skomentuj

