Podcast: Pan Lodowego Ogrodu

Pan Lodowego Ogrodu Jarosława Grzędowicza to świetny materiał na podcast czy dyskusję. Ta książka ma w sobie to coś, co powoduje, że chce się do niej wracać, a przyjemność płynącą z lektury jest niezapomnianym wrażeniem. Dlatego właśnie to dzieło Grzędowicza stało się tematem mojego podcastu. Choć książka nie jest nowa – pierwsza część została wydana w 2005 roku, mimo upływu kilku latach zasługuje na pamięć, szczególnie że czwarty tom ukaże się… z resztą, obejrzyjcie film, to się dowiecie!

Serdecznie zapraszam do zapoznania się z podcastem: Pan Lodowego Ogrodu.


4 thoughts on “Podcast: Pan Lodowego Ogrodu

  1. kacper pisze:

    Ha, nowa formuła, całkiem całkiem. Tylko to tło.. troszkę kojarzy mi się z takim które da się zastąpić obrazkiem automatycznie. Nie za bardzo mi się podoba. Takie suche i bezpłciowe. Ale ogólnie 5.

    • sienio pisze:

      Dzięki za komentarz!
      Tło specjalnie było niebieskie, abym mógł je podmienić, ale miałem problemy z programem do obróbki filmów. Teraz już ten problem przeskoczyłem i następny podcast będzie miał lepsze tło.

Skomentuj

