Atlas chmur – komentarz

Gdy zobaczyłem trailer tego filmu wiedziałem, że chcę na niego pójść. Poszedłem. Produkcja okazała się bardzo ciekawa. Wielowątkowa fabuła, barwne światy i postacie. Wszystko to splecione na dziesiątki sposobów na różnych płaszczyznach.

Gra aktorska całkiem spoko – warto w tym miejscu zwrócić uwagę, że główni aktorzy odgrywali różne role (np. Tom Hanks wcielił się w aż 6 postaci: Dr. Henry’ego Goose’a, kierownika hotelu, Isaaca Sachsa, Dermota Hogginsa, aktora grającego Cavendisha oraz Zachariasza), więc nie mieli prostego zadania, a wyszli z niego obronną ręką.

Film długi i wciągający, choć nie do końca mogłem zgodzić się z jego przekazem – ale to dyskusyjna sprawa.

Generalnie: polecam!

2 thoughts on “Atlas chmur – komentarz

  1. Jakoś nie mogę się przekonać do tego filmu, czytam już piątą pozytywną recenzję, znajomi też raczej zadowoleni, a ja, jak byłam nieprzekonana tak nadal jestem. Dlaczego nie zgadzasz się z jego przekazem?

    • sienio pisze:

      Wielu moim znajomym „Atlas chmur” się nie podobał, z różnych przyczyn, jednak mi przypadł do gustu.

      Nie zgadzam się z przesłaniem, że wszelkie bunty są skazane na porażkę i nie warto nawet próbować, bo to sprowadza negatywne konsekwencje nawet na tych, którzy nie byli zaangażowani w walkę.

      To jeden z kilku przekazów, ale ten najmocniej utkwił mi w pamięci.

Skomentuj

